Top 10 carti || 2017

Buna,cititori! Astazi am revenit cu top 10 carti pe anul 2017,putin cam tarziu ce-i drept :)) Anul 2017 a fost un an bunicel in materie de citit,Goodreads-ul meu arătând 28 de carti citite
Locul 10:"Fericirea incepe azi" de
Jamie Mcguire
Cum am spus si in postarea trecuta de pe blog(pe care daca nu ai vazut-o intra aici), nu imi plac asa mult cartile de genul:fata buna se indragosteste de baiatul rau,dar aceasta cartea chiar mi-a placut! Desi trebuie sa recunosc ca nu este mai deloc realistica, mai degraba: ce si-ar dori orice fata sa se întâmple cand se indragosteste de un baiat. Totusi are o actiune dezvoltată,care te tine prins in carte.Eu am citit-o in vacanta de vara cand tindeam spre carti mai usurele de citit si aceasta mi s-a parut perfecta pentru ce voiam! I-am acordat 4 stelute pe Goodreads.
Locul 9: "Divergent" de Veronica Roth
Mi-a placut mult aceasta carte,fiind una plina de actiune,dar si de putin romance.
Din pacate, nu cred ca am sa mai continui seria, din 2 motive: 1•stiu cum se sfârșește ultimul volum si nu imi place deloc si 2•am auzit ca al doilea volum este foarte slab. Totusi,cine stie, poate ca o sa citesc intr-o zi seria...
Oricum,acestei carti i-am acordat 4 steluțe pe Goodreads si trebuie sa mentionez ca prima data am vazut filmul facut dupa carte,care este si el foarte interesant!
Locul 8: Primele 2 volume din seria "Girl Online" de Zoe Sugg
Stiu ca am ales 2 carti in acest loc,doar ca nu am putut alege dintre acestea.
Sunt niste carti foarte dragute si usoare de citit de care eu,cel putin,m-am indragostit! Contine si niste descrieri de peisaje,foarte frumoase care fac cartea un deliciu de citit! Mi-a placut mult si i-am acordat 4 stelute pe Goodreads!

Locul 7::"Spune-mi trei lucruri despre tine" de Julie Buxbaum
Cel mai mult,in aceasta carte,mi-a placut ca te invata ca orice s-ar intampla, viata merge inainte si ca oricine se poate adapta oriunde  daca vrea! In schimb nu mi-a prea placut ca mi-am dat seama cine este CN inca de la primele pagini...coperta e un mare spoiler!
Oricum,este o carte foarte frumoasa careia i-am acordat 4 stelute pe Goodreads.

  Locul 6:"Caraval"de Stephanie Garber 
O carte cu adevarat incalcita,dar in acelasi timp minunata! Stilul de scriere al autoarei m-a dat pe spate!Are un mod unic si frumos de a descrie si de a povesti viata si intamplarile personajelor. Cu toate ca este o carte grosuta se citeste repede,cel putin eu asa am facut-o deoarece am fost captivata de poveste! Cred ca aceasta autoare are cel mai frumos stil de scriere din ce am citit eu pana acum!Cartea combina magia cu suspansul si romance-ul! Pentru mine a fost o placere sa o citesc! Iar finalul si puncul culminant al cartii m-au socat! I-as fi dat 5 stelute,doar ca nu prea mi-a placut finalul,asa ca are 4.5 (adica 4 pe Goodreads)

Locul 5: Primul volum din seria Berlin de Fabio Geda si Marco Magnone 
Mi-a placut mult primul volum al seriei deoarece autorii au un stil frumos de a scrie si iti ofera la fiecare personaj un back story ceea ce te ajuta sa il cunosti mai mult. Este si trista deoarece unele personaje se sting din viata,chiar unele dintre preferatele mele :((. Pe masura ce cititi urmatoarele volume o sa descoperiti mai multe despre trecutul personajelor, eu am citit primele 3 volume,al treilea volum nu mi-a prea placut,desi nu e vina lui ci a mea ca mi-am luat spoiler din a 4-a carte... Oricum primul volum are 5 stelute de la mine!!

Locul 4: Fantoma Aniei si Persepolis
Da,stiu ca iar am pus 2 carti pe acelasi loc,doar ca nu m-am putut decide!Ambele sunt niste romane grafice geniale care merita citite 100%. Persepolis este o fictiune istorica exceptionala,iar Fantoma Aniei mi s-a parut ca aprofundeaza problemele adolescentilor de zi cu zi si asta mi-a placut mult! Le-am acordat 5 stelute la amandoua!

Locul 3:"Razboiul care mi-a salvat viata" si "Numara stelele"
Amandoua sunt niste fictiuni istorice superbe si emotionante care mi-am placut enorm!! 5 stelute fiecare!:))

Locul 2:Toate acele locuri minunate de Jennifer Niven
Este prima carte la care am plans de am rupt! Stiu ca majoritatea care au citit cartea nu au plans,dar eu nu m-am putut abtine.O poveste de iubire foarte bine structurata si am auzit ca o sa apara si film dupa aceasta carte de care sunt super entuziasmată! 5 stelute pe Goodreads

Si in final locul 1 este ocupat de ....
"Printre tonuri cenusii" de Ruta Sepetys
Si la aceasta carte am plans...este atat de frumoasa dar si extrem de trista,care iti arata brutalitatea soldatilor NKVD din timpul celui de-al doilea razboi mondial,para perdele! Cartea a fost GENIALA! 5 stelute pe Goodreads si vi-o recomand neaparat!

Okey, si cam acesta a fost topul. Ne vedem data viitoare!

 bye

Comentarii

Postări populare de pe acest blog

Wrap up|| Lunile aprilie si mai 2018

Recenzie:"Printesa de hartie" de Erin Watt

Zombie Apocalypse||Book Tag