Wrap up|| Lunile ianuarie si februarie 2018

Buna,cititori! Dupa o mica pauza,revin cu forte noi pe blog si vreau sa va arat,cu intarziere, ce am citit in lunile ianuarie si februarie! 💜💜

Luna ianuarie:
1. "Urgia si zorile" de Renèe Ahdieh
In paginile acestei carti descoperim o poveste magică (si la propriu si la figurat)
de dragoste,intre doua personaje inteligente si pline de curaj care ar face orice unul pentru celalalt! De asemenea, daca vreti sa aflati mai multe detalii despre poveste si parerea mea despre ea puteti citi recenzia sa de pe blog pe care o gasiti aici💜.

2. "Inima mea si alte gauri negre" de Jasmine Warga
Trista si dătătoare de sperante,cartea aceasta merita citita de toti adolescentii si nu numai. Protagonistii cartii sunt niste personaje,pe cat de fargile,pe atat de puternice! Va promit ca am sa-i fac o recenzie cat de curand acestei carti!

Luna februarie:
1. "Banda celor 6 ciori"de Leigh Bardugo
Cartea aceasta, plina de suspans si mister,cu putin,dar foarte putin romance,te face sa-ti pui mintea la contributie mai ceva ca la problemele de la mate. Este grosuta,cei drept,dar nu se citeste greu,va asigur! Sper, cat mai curand,sa ajung sa-i fac o recenzie!

Toate cartile pe care le-am enumerat au primit 5 stelute pe Goodreads!

Da,stiu,am citit putinele carti in aceste luni,dar incerc pe cat posibil ca in urmatoarele luni sa citesc mult mai multe!

Pe mine ma puteti gasi pe instagram la: @mayabooks123

bye💜

Comentarii

Postări populare de pe acest blog

Wrap up|| Lunile aprilie si mai 2018

Recenzie:"Printesa de hartie" de Erin Watt

Zombie Apocalypse||Book Tag