Wrap up|| Luna martie 2018

Buna,cititori! Azi am revenit cu wrap up-ul lunii martie💜

Am reusit sa citesc ,in aceasta luna,2 carti..pentru mine este un numar destul de ok,deoarece luna martie a fost plina cu teste la scoala,asa ca nu am avut prea mult timp de citit.

                           ♡♡♡♡

1. "Delirium" de Lauren Oliver 
Mi-a placut mult ideea autoarei,si stilul in care ea a scris cartea,deoarece ne prezinta o poveste interesantă presărată cu descrieri savuroase. 
De asemenea,autoarea incearca sa ne arate cat de importanta este dragostea in viata unui om,prin intermediul lumii create de ea,in care iubirea este interzisa.
I-am acordat acestei carti 4🌟din 5 pe Goodreads💜
                             ☆☆☆
2. "Trandafirul si hangerul" de Renèe Ahdieh
Am asteptat cu atata ardoare sa se traduca aceasta carte la noi,si cand s-a tradus am citit-o pe nerasuflate! 
Nu va pot spune prea multe despre aceasta carte,intrucat este a doua si ultima carte din duologia "Saga Seherezadei si a califului Khalid" ,asa ca as da spoilere din prima carte. 
Tot ce pot sa va spun este ca mi-a placut foarte mult aceasta carte,la fel ca si prima! 
I-am acordat 5🌟din 5 pe Goodreads💙💙

                             ♡♡♡
Cam acestea au fost cartile citite de mine in luna martie!💜

bye

Comentarii

Trimiteți un comentariu

Postări populare de pe acest blog

Wrap up|| Lunile aprilie si mai 2018

Recenzie:"Printesa de hartie" de Erin Watt

Zombie Apocalypse||Book Tag