Lumânări parfumate si cărți || Book tag


Buna,cititori! Azi am revenit cu un tag pe care l-am vazut la Rallu TheBookLover si care mi-a placut mult,mai ales pentru ca cerintele sunt legate de lumanari parfumate,pe care le ador! Sper sa va placa si voua💜💜
1. Lumanare cu miros de vanilie-o carte care te incanta doar cand o privesti
Prima carte la care m-am gandit cand am citit cerinta este: "Urgia si zorile" de Renèe Ahdieh, o carte careia nu numai ca ii iubesc coperta,care este superba,dar mi-a placut mult si povestea țesută de autoare! La aceasta carte am si o recenzie scrisa pe blog pe care o  gasiti aici 💜

2.Lumanare cu miros de ciocolata-o carte la care te-a atras cel mai mult coperta
Fără nicio îndoială cea mai frumoasa coperta din biblioteca mea este cea de la al doilea volum din seria "Girl Online" de Zoe Sugg. Am citit primele doua volume din aceasta serie si mi se par niste carti drăguțe, perfecte de citit in vacante,sau cand aveti chef de o carte usoară!

3.Lumanare cu miros de fructe-o carte care te-a emotionat prin poveste 
Cartea care m-a emotionat pana la lacrimi este "Printre tonuri cenusii"de Ruta Sepetys,de altfel si cartea mea preferata.O sa-i fac cu siguranta,in curand,o recenzie pe blog! Am vazut ca o sa apara si film dupa aceasta carte anul acesta(sa speram) si sunt super entuziasmata de el!
4.Lumanare cu miros de flori-o carte pe care nu ai mai vrea sa o lasi jos din maini
La aceasta cerinta am sa aleg o carte citita chiar anul acesta,care m-a captivat cu povestea ei si anume "Banda celor 6 ciori" de Leigh Bardugo. Eu sustin ca dupa aceasta carte s-ar face un film genial! Sa speram ca o sa existe in viitorul apropiat o confirmare ca o sa se fie si un film!
5.Lumanare cu multe arome-o carte care are mai multe genuri
Aici am ales cartea "Inima mea si alte gauri negre" de Jasmine Warga,o carte psihologică as putea spune,deoarece contine stări de depresie,anxietate si care la sfarsit te invata sa te iubesti asa cum esti si sa treci peste rautatile celorlalți, dar si romance intrucat avem o poveste de dragoste si regăsire intre Aysel si Roman. Cartea aceasta mi-a placut mult si sper sa fie citita de cat mai multa lume pentru ca MERITA 100%!
6.Lumanare neparfumata-o carte care te-a lasat cu gust neplacut dupa ce ai citit-o
O carte care m-a dezamagit si pe care am terminat-o destul de greu,cu toate ca se citea usor,doar ca ma enerva acest du-te vino al personajelor,este "Dupa ce ne-am certat"de Anna Todd. Nu cred ca merita atata popularitate aceasta serie de carti deoarece nu mi s-a parut cine stie ce. Am mai citit carti in genul:fata cuminte se indragosteste de baiatul rau si aceasta mi s-a parut cam cea mai slaba din ce am citit eu.... P.S.: e doar parerea mea, nu aruncati cu pietre in mine :)) Oricum abia astept filmele dupa aceste carti deoarece sunt foarte curioasa daca o sa întreacă cartile(scuzați cacofonia)
7. Lumanari cu miros de menta-da tag-ul mai departe unor persoane pentru a se bucura si ele de mirosul lumânărilor
Le dau tag-ul urmatoarelor persoane si oricui care doreste sa il faca:
@sweetys_books
@desprecarti
@dans_cu_diavolul
@cristinasicartile
@books_are_my_life__
@ana_diggory_cbn
@infinity_book
@_bookish._obsessed_
@bibliophile_iii

Acesta a fost si tag-ul ,sper ca v-a placut si ne vedem data viitoare!
Pe mine ma puteti gasi si pe instagram la @mayabooks123

bye

Comentarii

Postări populare de pe acest blog

Wrap up|| Lunile aprilie si mai 2018

Recenzie:"Printesa de hartie" de Erin Watt

Zombie Apocalypse||Book Tag