The Easter book tag

Paște fericit tuturor!!
Buna,cititori! Deoarece astăzi este Pastele,am revenit cu un tag pe măsură,facut in colaborare cu @sherrmary careia ii gasiti blogul aici,anume "The Easter book tag"❤ Sper sa va placa si sa incepem!
                            ♡♡♡        
1.Iepurași: O carte la care ti-ai mai dori o continuare

Aici am ales cartea "Toate acele locuri minunate" de Jennifer Niven,deoarece as fi vrut sa vad cum decurge viata lui Violet dupa ce se termina cum se termina cartea. Am fost pe un live al autoarei in care a spus ca ar fi vrut sa faca o continuare,dar s-a hotărât ca mai bine ne lasa pe noi sa ne imaginam cum o sa decurgă viata protagonistei,asa ca asta este...

2.Oua: o carte care te-a surprins
"Urgia si zorile"de Renèe Ahdieh m-a surprins in doua moduri:in primul rand,m-a surprins placut deoarece nu ma asteptam sa imi placa atat de mult si in al doilea rand,plot twist-ul m-a șocat total! 

3.Vanatoarea de oua: o carte pe care nu o puteai lasa din mana 


"Numara stelele" Lois Lowry m-a tinut in priza pe tot parcursul ei! Mi-a placut enorm de mult povestea,deschizandu-mi apetitul pentru fictiunile istorice!💙💙

4.Mieii: o carte pentru copii care inca iti place
Pentru aceasta cerinta am ales 2 carti scrise de aceeasi autoare,anume Jacqueline Wilson,una dintre autoarele mele preferate. Aceste 2 carti sunt,in acelasi timp emotionante si amuzante,o combinatie perfecta,dupa părerea mea. Din pacate doar aceste carti sunt traduse la noi,de la aceasta autoare,dar vreau cat de curand sa-mi cumpar si restul,in engleza. 

5.Primăvară:o carte cu o coperta primăvăratică.
Sincer,e singura carte din biblioteca mea care aduce cat de cat a ceva primavaresc. Nu mai spun ca noua coperta a cartii e geniala! Inca nu am apucat sa citesc cartea dar vreau sa o fac cat mai curand!


6. Cosuri:o carte care se afla pe wish-list-ul tau in acest moment 
Mi se pare foarte interesanta seria "Dispozitive infernale" si vreau neaparat sa o citesc si eu,asa ca prima carte de pe wish-list-ul meu este primul volum al seriei.

7.O carte care este dulce/draguta.
Seria "Girl Online" este super sweet,avand o poveste frumoasa de dragoste si citindu-se usor! 

8.Peeps: taguieste alte persoane
Taguiesc pe oricine vrea sa faca acest tag!❤❤
                                ♡♡♡
Acesta a fost si tag-ul,sper ca v-a placut si ne vedem in urmatoarea postare!

bye

Comentarii

Postări populare de pe acest blog

Wrap up|| Lunile aprilie si mai 2018

Recenzie:"Printesa de hartie" de Erin Watt

Zombie Apocalypse||Book Tag