My life in books || Book tag♡

Buna,cititori! Astazi am revenit cu un book tag foarte interesant,pe care il fac in colaborare cu cu andreidotalexandra.wordpress.com , http://proudreader.blogspot.ro/?m=1 https://m.youtube.com/c/IoanaBooks ,https://www.instagram.com/pierduta.printre.carti/ n .,https://www.instagram.com/_diana.neacu_14/


♡♡♡
1. Găsește câte o carte care să înceapă cu fiecare dintre inițialele tale
"Marea călătorie a lui Amy si Roger"(M)
"Alegerea"(A)
"Replica"(R)
La următoarea literă nu am găsit o carte a cărei prim cuvant sa înceapă cu I, dar am ales "Percepții Inconștiente" pentru ca are un cuvânt in titlu care începe cu I.
"Adevăr și provocare"(A)

2.Numără-ți vârsta în funcție de cărțile din biblioteca ta. Ce carte ți-a ieșit?
A 13-a carte din biblioteca mea este "Trei coroane întunecate" de Kendare Blake.

3. Alege o carte în care acțiunea ia loc în orașul/țara ta
Aici am ales cartea "Invitatia la vals"  a cărei acțiune se petrece în România,țara mea.

4.Alege o carte care reprezintă o destinație unde ai adora să mergi
Mi-ar plăcea mult să vizitez L.A.-ul,așa că "Spune-mi trei lucruri despre tine" este cartea perfecta pentru aceasta cerinta,deoarece actiunea acesteia se petrece acolo.

5. Alege o carte care are culoarea ta preferată pe copertă


6. Ce carte îți stârnește cele mai multe amintiri?
Pentru aceasta cerință am ales cartea "In tandem" deoarece ea mi-a deschis apetitul pentru lectura.♡


7. Pe ce carte ai citit-o cu cea mai mare dificultate?
Încă nu am întâlnit una pe care sa o citesc cu mare dificultate.
8. Ce carte din lista ta de cărți pentru citit te va face să simți o satisfacție enormă după ce o termini?
"Orașul de bronz" -pe care inca nu o dețin- deoarece mi se pare ca se aseamănă cu "Urgia si zorile",care este una dintre cărțile mele preferate♡

Cam acesta a fost si book tag-ul. Sper ca v-a plăcut!💜



bye.

Comentarii

Postări populare de pe acest blog

Wrap up|| Lunile aprilie si mai 2018

Recenzie:"Printesa de hartie" de Erin Watt

Zombie Apocalypse||Book Tag